Burun Küçültme Ameliyatı Nasıl Yapılır ?

Burun Küçültme

Burun Küçültme ameliyatı; burun yapısı normalden daha büyük kişilerin estetik ve güzel görünüm kaygılarıyla başvurduğu küçültme estetiği, teknik açıdan büyük deneyim gerektiren bir operasyondur.Burun yapısının şekil, boyut ve orantı açısından 3 boyutlu olarak değiştirilmesi durumlarını kapsayan burun estetiği çeşitlerinden biridir.

burun küçültme

Burun Küçültme Ameliyatı Nasıl Yapılır?

Estetik kaygılarla yapılan büyük burun küçültme ameliyatı genel anestezi ile gerçekleşmektedir. Ortalama olarak 2 saat süren operasyon sonrasında hastanın ağrı ve acı çekmemesi amaçlanır. Diğer burun ameliyatlarında olduğu gibi burun küçültme ameliyatı sonrasında da göz altlarında şişme ve morarma gerçekleşebilir. Ameliyat sonrasındaki 1 haftalık süreçte geçmesi beklenen morluk ve şişlikler, iyileşme sürecinin bir parçası olarak kabul edilir.

Operasyonu geçiren olan kişilerin ilk 24 saatte hastanede kalması oldukça yaygın bir kontrol yöntemidir. Bir sonraki gün hasta taburcu edilebilir. Bu süre zarfında tedavinin evde steril şartlarla yapılması gerekir. Burunda yer alan eklentiler doktor tarafından belirtilen saat dilimleriyle hasta tarafından temizlenmeli ve yenilenmelidir.Aynı zamanda bu süreçten doktor sık sık bilgilendirilmeli ve belli aralıklarla doktora kontrole gidilmelidir. Yaklaşık 2 hafta sonra da burunda yer alan tüm bant ve ateller alınır.

Kişinin yeni burun görünümü bu süreden sonra yavaş yavaş fark edilmeye başlansa da kesin sonuç 6 ay ile 1 yıl arasında gözükmektedir. Burun ameliyatlarının en önemli ayrıntısı bu aşamada sabırlı ve yüksek motivasyonlu olunmasıdır.

BURUN ESTETİĞİ YAPTIRMAYA MI KARAR VERDİNİZ?AMELİYAT ÖNCESİ

• Burun estetiği ameliyatı öncesi cerrahın olduğu kadar hastalarımızın da dikkat etmesi gereken bazı hususlar vardır. Sizi bu ameliyata yönlendiren varsa görsellik dışındaki burun tıkanıklığı, geniz akıntısı, baş ağrısı vs.. gibi tüm şikayetlerinizi ve kafanızdaki soru işaretlerini hekime bildirmeniz önemlidir.
  • Ameliyat öncesi bazı kan tahlillerinin yapılması ve genel anestezi almaya uygun olup olmadığınızın belirlenmesi gerekmektedir.
  • Kronik hastalıklar (diyabet, yüksek tansiyon vb.), sürekli kullanılan ilaçlar hekimle paylaşılmalıdır. Kan sulandırıcı ilaçların(aspirin, kumadin vb.) hekim kontrolünde ameliyat öncesinde kesilmesi gerekmektedir.

Tel: 0 850 480 35 45